ΑΥΤΟΜΑΤΟ ON/OFF ΟΤΑΝ ΕΚΠΕΜΠΟΥΜΕ

Τι δεν πρέπει να πείτε κατά τη διάρκεια του σεξ


1. Είναι μέσα;
2. Αυτό είναι, το πέτυχα;
3. Θα πρέπει να αστειεύεσαι!
4. (Το τηλέφωνο χτυπά) Ναι; Τίποτα ιδιαίτερο. Εσύ;
5. Πρέπει να πληρώσω γι' αυτό;
6. Πρέπει και να σου τηλεφωνήσω αύριο;
7. Ω, μαμά, μαμά!
8. Ω, μπαμπά, μπαμπά!
9. Είσαι πιο ωραία στο σκοτάδι!
10. Αυτό είναι πολύ καλύτερο από ό,τι με το προηγούμενο μου αγόρι/κορίτσι!
11. Εγώ νόμιζα πως αυτό πάει στην άλλη τρύπα...
12. Μην το πεις στη γυναίκα/άντρα μου.
13. Φοράς το ίδιο σουτιέν με τη μητέρα μου!
14. Χάλια.
15. Μπορείς να τελειώσεις τώρα; Έχω μια σύσκεψη.
16. Ελπίζω να μην περιμένεις αύξηση γι 'αυτό.
17. Και τώρα πρέπει να παντρευτούμε.
18. Βιάσου, ξεκινάει ο αγώνας.
19. Πεινάω.
20. Διψάω.
21. Ζζζζζζζζζζζζζζζζ.
22. Προσπαθείς να είσαι αστείος;
23. Μπορείς να με πας σπίτι μου μετά από αυτό;
24. Είναι αληθινά αυτά;
25. Με το τρία.
26. Με τα τρία.
27. Αυτή η μυρωδιά έρχεται από εσένα;
28. Το έχεις κάνει αυτό ξανά;
29. Ουάου!!! Δεν τα έχω ξαναδεί αυτά.
30. Ξέρεις τι κάνουν μερικές θηλυκές αράχνες μετά το σεξ;
31. Μοιάζεις τόσο πολύ στην αδερφή σου...
32. Η μητέρα σου είναι συμπαθητική.
33. Ποιό είναι το όνομα σου είπαμε;
34. Πρέπει να είμαι εδώ το πρωί;
35. Σου έχει μιλήσει κανείς για το rexona;
36. Δεύτερη φορά; Με το ζόρι κρατήθηκα ξύπνια την πρώτη!
37. Μα μόλις άρχισες!!!
38. Μην το πιάνεις αυτό!!!
39. Μαστίγιο είναι αυτό;
40. Μπορούμε να παραγγείλουμε pizza;
41. Νομίζω πως ο πατέρας μου κρυφάκουει στην πόρτα.
42. Χαμογέλα στην κάμερα, μωρό μου!!!
43. Πάρε το χέρι σου έξω από εκεί!!!
44. Νομίζω πως το προφυλακτικό έσπασε 10 λεπτά πιο πριν.

Διαβάστε περισσότερα: http://totefteri.blogspot.com/2010/11/blog-post_583.html#ixzz14wzoaOpc.

Category: 0 σχόλια

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου